niedziela, 24 listopada 2013

Lucky 13 - Happy Bday Paprocki&Brzozowski

To było naprawdę spore wydarzenie. Trzynaste urodziny duetu Paprocki&Brzozowski to idealna okazja do hucznego świętowania. Dla mnie 13 ma szczególne znaczenie – urodziłem się 13 i jest moją szczęśliwą liczbą. 
Marcinowi i Mariuszowi życzę z tej okazji wielu sukcesów, odważnych, eleganckich i pewnych siebie klientek i klientów oraz aby nigdy nie zabrakło Wam pomysłów. Najlepszego!



Aby przeczytać cały post, kliknij na ’’Czytaj więcej’’

Co do kolekcji... w głębi duszy liczyłem, że chłopaki stworzą coś, co maksymalnie mnie zaskoczy, chyba magia 13 skłoniła mnie do takiego toku myślenia. Niepotrzebnie tak do tego podszedłem, ponieważ po pokazie czułem niedosyt. Wydaje mi się, że liczyłem na więcej męskich sylwetek i coś ekstra. 

Dziś na spokojnie, bez oczarowania 13 obejrzałem filmik z pokazu i stwierdziłem, że było klasycznie, elegancko... z odrobiną luzu i zabawy. O to właśnie chodzi. Wielki plus za to – MODA TO ZABAWA i fajnie jest, kiedy rzeczy z pokazu możemy nosić na co dzień. Bluzy i T-shirty genialne. Muszę mieć tą z napisem "13 WHO CARES?". Zachwyciła mnie kolorystyka: żywy pomarańcz, kobalt, który tego wieczoru miałem na sobie i moja ulubiona, nigdy nienudząca się czerń.

Tym razem przeczucie mnie nie opuściło i znakomicie wpasowałem się w klimat kolekcji. Po pokazie spotkałem Marysię Niklińską i Anię Wendzikowską, które miały na sobie również outfit w tym samym kolorze. Śmialiśmy się, że doskonale widzieliśmy, co robimy wybierając tę barwę. 
Żałuję tylko, że nie zrobiliśmy sobie wspólnego zdjęcia.
Okulary – Prada / Garnitur – Bytom / Buty - Kazar

Co do mojej stylizacji, postaram się niedługo przygotować osobny post, z dobrymi fotkami, ponieważ wielu z Was ta stylizacja się podobała.

1 komentarz:

Joanna Julia { Fashion4Ever.pl } pisze...

Bardzo fajny blog. Pozdrawiam i życzę dużo natchnienia do dalszego pisania.