środa, 6 listopada 2013

Isabel Marant pour H&M

Isabel Marant pour H&M już niebawem w sklepach. Kolekcja będzie dostępna od 14 listopada w dwóch sklepach w Polsce: przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie i w Galerii Krakowskiej.

Ja już dziś prezentuje Wam najciekawszą wg mnie rzecz z tej kolaboracji. Jest to oversize’owy dwurzędowy płaszcz, który zachwycił mnie od samego początku. Trzy słowa, które nasuwają mi się na myśl o kolekcji to: swoboda, nonszalancja i paryski szyk.

Wybraliście już coś, co koniecznie musi znaleźć się w Waszej szafie?
Na sobie mam:
Okulary – PRADA
Płaszcz – Isabel Marant pour H&M
Koszula - Celio
Spodnie – Guess
Buty – Kazar




Aby przeczytać cały post, kliknij na ’’Czytaj więcej’’

6 komentarzy:

ModeLoverin pisze...

płaszcz jest świetny! wyglądasz bardzo elegancko ;) pozdrawiam

Anonimowy pisze...

jaki przystojniak OMG!coraz lepiej wyglądasz,awww<3

Unknown pisze...

Nice!

http://www.juicyguile.com

xx

Lakierowniczka pisze...

Ale genialnie wyglądasz ;D

P.S. Wpadnij na rozdanie ;)

SeanFashion pisze...

Świetny styl! Buty genialne

Anonimowy pisze...

super !