wtorek, 14 sierpnia 2012

Dylemat?!

W ten weekend wybieram się na wesele i zacząłem zastanawiać się, co mógłbym założyć… Oczywiście, wszyscy powiedzą chórem „garnitur”, bo co innego…
Ale ja nie lubię garniturów i nie zamierzam na razie w nich chodzić. Chociaż wiem, że okazja tego wymaga i tak tego nie zrobię, ponieważ zawsze stawiam na wygodę i nie chce się źle czuć w tym, co będę na sobie miał.
Mam już pewien pomysł… w roli głównej Converse’y, granatowe spodnie i bardzo elegancka koszula z podwójnym kołnierzykiem.

Podobają się Wam w ogóle trampki do garnituru?!

6 komentarzy:

mauskacom pisze...

na wesele w trampkach?! nie! ale mokasyny ,jak najbardziej ;-)

Anonimowy pisze...

jasne ja byłem w czarnych skórzanych trampkach jakies 2 tygodnie temu :D wygoda przede wszystkim :P

Anonimowy pisze...

swietny pomysl! wreszcie cos nowego ;p

Anonimowy pisze...

chcę to zobaczy

Anonimowy pisze...

Brzmi ciekawie, czekamy na foty
Olka

Porcelanowa pisze...

A dzisiaj właśnie szykowałam moją koleżankę, na wesele w trampkach - taka konwencja Pana i Panny młodej, w którą wszyscy goście się grzecznie wpasowali ;)