piątek, 9 marca 2012

Więcej o MARNI at H&M

MARNI TO WŁOSKI DOM MODY ZAŁOŻONY W 1994 ROKU przez rodzinę Castiglioni. Znakiem rozpoznawczym firmy są żywiołowe nadruki, zestawione ze sobą w zaskakujących, niezwykle modnych kombinacjach z wykorzystaniem najszlachetniejszych tkanin.

SYLWETKA CHARAKTERYSTYCZNA DLA MARNI to swobodna elegancja z elementami sportowymi. Paleta kolorów jest dość klasyczna, lecz z przymrużeniem oka. U mężczyzn dominuje czarny, intensywny błękit i khaki rozjaśnione akcentami w kolorze jasnoniebieskim, pomarańczowym i czerwonym.

MARNI AT H&M to luksusowa kolekcja odznaczająca się dbałością o detal, bogactwem i niezrównanym kunsztem rzemiosła, które wyniosły markę Marni do pozycji kultowej wśród fanów mody. W tej niezwykłej współpracy z H&M po raz pierwszy udostępniono te same zasady klientom H&M.

Ta kolekcja niestety nie jest dla mnie. Zupełnie do mnie nie trafia i w ogóle nie pasuje do mojej garderoby. 
Niemniej jednak rzeczy są bardzo dobrej jakości i są bardzo dobrze wykonane, a są w atrakcyjnych cenach, więc jeśli coś Wam się podoba... nie żałujcie grosza. ;-)

4 komentarze:

FASHIONABLE INNOVATIONS pisze...

mnie osobiscie damska kolekcja bardziej przypadla do gustu....meska za grzeczna jak dla mnie i zupenie nie moja kolorystyka :( niestety nic sobie nie wybralem...

Anonimowy pisze...

Ceny nie są aż tak atrakcyjne wg. Polskich zarobków. A okulary za 79,90zł nawet nie maja filtra UV nadającego się na mocne słonce.. Wiec M A S A K R A ! :D POZDRAWIAM!:P

Barbès-Rochechouart pisze...

O PRZEPRASZAM! OKULARY MAJĄ FILTR UV. NOSIŁEM JE PODCZAS BARDZO SŁONECZNEJ POGODY I ZDECYDOWANIA ZDAJĄ EGZAMIN TAKŻE BZDURY JAKIEŚ PISZESZ. JAK KOTOŚ NIE STAC LUB NIE ROZUMIEM IDEI POSIADANIA CZEGOŚ MARKOWEGO TO NIECH SIĘ LEPIEJ NIE WYCHYLA. :)

Barbès-Rochechouart pisze...

Poza tym nie pożałowałem grosza i kupiłem prawie wszystko z męskiej kolekcji. :)