OBFITUJĄCĄ W CHARAKTERYSTYCZNE NADRUKI I WZORY
H&M z dumą zapowiada wiosenną współpracę designerską z
włoską marką Marni. Słynąca ze swoich oryginalnych nadruków i inwencji twórczej
Marni należy do ulubionych marek świata mody. Jej założycielka i dyrektor
kreatywna Consuelo Castiglioni opracowała dla H&M wiosenną kolekcję
damskich i męskich ubrań, stanowiącą esencję Marni. Kolekcja, która będzie
dostępna od 8 marca 2012 w około 260 sklepach na całym świecie, a także online,
obejmuje zarówno odzież, jak i dodatki w cenach H&M, co oznacza, że każdy
będzie miał szansę wejść do świata Marni.
– Chciałam stworzyć typową garderobę Marni, zawierającą
wszystkie nasze ulubione ubrania z typowymi nadrukami i materiałami w nowej
interpretacji. Jak zawsze uwielbiam zestawienia nadruków i kolorów, mieszanki
nowoczesnych grafik plemiennych i Bauhaus z dodatkiem sportowych elementów
użytkowych – Consuelo Castiglioni, założycialka i dyrektor kreatywna.
– Tu w H&M wszystkim podoba się ta kolekcja i wierzymy, że
nasi klienci również ją pokochają. We wszystkim, co robi Marni czuć powiew
nowoczesności, w zabawny i jednocześnie elegancki sposób łączy nadruki i
akcesoria. Fantastycznie jest przyglądać się jak Consuelo Castiglioni
koordynuje swoje projekty, dobiera nowe zestawienia wzorów i barw, a każdy
element powstaje jako efekt niewiarygodnego kunsztu rzemiosła. Kolekcja pojawi
się w sklepach w doskonałym momencie – jako śliczna zapowiedź wiosny –
Margareta van den Bosch, Creative Advisor H&M.
Marni to marka, która trzyma się swoich ścieżek, wyznacza
własne, zawsze radosne i eleganckie trendy w dziedzinie nadruków, kroju i
sylwetki. Marni jest wciąż firmą rodzinną, choć wyrosła na międzynarodową
luksusową markę z własnymi sklepami na całym świecie.
Kolekcja Marni dla H&M odznacza się swobodą i
eksperymentalnym charakterem, z których słynie marka. Zobaczymy tu więc desenie
w ostrych kolorach do noszenia razem, warstwami, które będą zarówno ładnie do
siebie pasowały, jak i ciekawie ze sobą kontrastowały. W kolekcji damskiej
kolory są żywe, a nadruki śmiałe, inspirowane Afryką lub w formie barwnych
bloków. Sylwetki są typowe dla Marni – z pełnymi plisowanymi spódnicami,
sukienkami, przykrótkimi spodniami i żakardowymi dzianinami. Wśród materiałów
znajdziemy jedwab i bawełnianą popelinę. Kolekcja oferuje też biżuterię, buty,
torebki i chusty dla pełnego wizerunku.
Ubrania męskie są w kolorach i materiałach, które łagodzą
charakterystyczny styl Marni, dając poczucie swobody. Nadruki są subtelne,
często tylko na podszewce lub jako kontrastowy detal koszuli. Sylwetka stanowi
nowoczesną, swobodną wersję męskich klasyków. Kolekcja Marni to efekt
najnowszej współpracy projektanckiej firmy H&M, która wcześniej pracowała
już z takimi markami jak Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Comme des Garçons,
Jimmy Choo, Lanvin, a ostatnio Versace.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz