wtorek, 6 września 2011

I LOVE MUSIC

Zawsze podkreślam jak wielką rolę w moim życiu pełni muzyka... Jest ze mną od urodzenia, szkoła muzyczna (gram na trąbce i pianinie), lekcje śpiewu, taniec (towarzyski, nowoczesny, hip-hop, videoclip dance) … ILE TEGO BYŁO!


Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki. Jest ona lekarstwem na wszystko, można dzielić z nią radość i smutek, przygnębienie i rozdarcie. Uważam, że nie ma nic lepszego od dobrej muzyki, która sprawia, że czujemy się innymi ludzmi. Mam wiele ulubionych kawałków, jestem bardzo uniwersalny i plastyczny w tym temacie. Wszędzie znajdę coś dla siebie, coś, co ma to coś, co mnie przyciągnie. Muzyka to także wspomnienia. Mam wiele piosenek, które kojarzę z konkretną osobą, czy wydarzeniem i właśnie to jest najpiękniejsze.

+ cieszę się niezmiernie, że miałem możliwość rozwijania swojej muzycznej pasji.

Brak komentarzy: