niedziela, 31 marca 2013

Cesarz mody - Karl Lagerfeld

KARL LAGERFELD – cesarz mody, projektant, artysta, fotograf… Nigdy nie pokazuje się bez okularów. Jest tajemniczy i nieobliczalny. Wielbiciel samotności. W jego życiorysie jest pełno luk i niedomówień... nawet data narodzin jest znana tylko niewielu osobom. To systematyczna, konsekwentna i bardzo pracowita osoba.

Fascynuje mnie to jak opowiada o swoim dzieciństwie, o swojej mamie i pracy…
„…byłem dzieckiem rozpieszczonym, na szczęście matka dawała mi czasami po głowie, bo uważałem się za pępek świata… miałem wizję tego, czego chcę dokonać…”


Mimo późnej godziny zachęcam Was do obejrzenia... :-)

3 komentarze:

MILEX pisze...

w czasie świąt obejrzę jeszcze raz :)

Anonimowy pisze...

Może to nie na temat posta, ale chciałam spytać jak dodałeś na blogu odnośnik na facebooka? Byłabym wdzięczna za odpowiedz.

Unknown pisze...

Bardzo mi się podoba post szczególnie, że kocham Karla <3 I o filmie słyszę pierwszy raz więc dzięki :D