środa, 8 sierpnia 2012

Przeraża mnie to, co się dzieje… kolejna głupia afera


Polskie media to jedno wielkie, niesprawdzone i zakłamane źródło… Prawie za każdym razem mijają się z prawdą, oczerniają ludzi i za wszelką cenę starają się wyśmiać, obrazić i ubliżyć innym.
Wchodzisz na jeden portal… i czytasz „Woliński wziął ślub?!”, kilka dni później „Woliński na wakacjach z żoną?!” tego samego dnia czytasz gazetę… patrzysz, a tam „Oto mieszkanie znanego geja”… Nienawidzę plotek wyssanych z palca…!!!!

Ja rozumiem, że taką Ci ludzie mają pracę, muszą węszyć, szukać informacji i dowiadywać się…
Ale niech to robią, a nie wypisują kompletne bzdury… Użycie „?!” nic nie daje… Ja to rozumiem tak…
Może tak jest, może nie… napiszę ‘artykuł’, a nóż trafię w temat i będzie hit na całą Polskę – byle głośno było…
Jeśli dalej ma tak być, to ja bardzo dziękuję… nie chcę żyć w takim kraju, w którym rządzą intrygi, kłamstwa i oszczerstwa.

Oceniajmy ludzi za to, co robią i jacy są… a jeżeli ktoś ma ochotę zdradzić nam odrobinę prywatności, podzielić się z nami czymś, to wtedy rozumiem – proszę bardzo… Ale nie rozumiem po, co te wszystkie kombinacje, spiski i konszachty…
Zawsze będę sobie zadawał jedno pytanie - kim są, jacy są i co, na to wszystko rodziny osób, które piszą te wszystkie brednie.

Uważam, że nagłówek pt. „Oto mieszkanie znanego geja”, to przegięcie wszelkich granic… to chamstwo i mam nadzieję, że ktoś wreszcie zrobi z tym porządek…
Jestem za wolnością słowa, ale granice dobrego smaku nie powinny być przekraczane…

Nie toleruję chamstwa… całą sytuacją jestem zniesmaczony i zażenowany.
…Ja nie mam… To temu, który ma dowalę, jak tylko się da… Szkoda, że to bezpodstawne, szczeniackie i głupie zachowanie…


Dawid Woliński skomentował to tak
„Serdecznie pozdrawiam wszystkich świetnych dziennikarzy...spełniających się w swym zawodzie”.



Zapraszam na fanpage > https://www.facebook.com/pages/Patryk-Strza%C5%82a-blog/171952109530555

5 komentarzy:

dayv pisze...

dodam, że Karolina Korwin Piotrowska skomentowała to w swoim stylu.

Anonimowy pisze...

niestety..

Anonimowy pisze...

Ale no co zrobisz oni się cieszą, że mają "hot" plotkę a druga osoba musi być z tym kojarzona czy to prawda czy nie. Naprawdę z tym to już przegięcie jak przecież dobrze wiemy Dawid Woliński wziął ślub !!! ;)

Anonimowy pisze...

Przecież wszyscy znajomi Dawida wiedzą, że jest gejem, więc w czym problem?

Anonimowy pisze...

Twoj blog jest mega słaby.. Co tu jest o modzie ? Od czasu do czasu wrzucisz tylko kilka zdjęc dobrze ubranych facetów i raz na ruski rok opiszesz swoje kosmetyki, perfumy. Zauważyłem też, że bardzo sie podlizujesz i to właśnie przede wszystkim Dawidowi Wolińskiemu co można zauwazyc w niejednym poście :(