poniedziałek, 9 lipca 2012

Espadrylom mówię 'NIE'

Espadryle to lekkie i przewiewne obuwie, które uszyte jest z lnu, płótna lub bawełny, a podeszwa wykonana z plecionki naturalnych traw. Są w bardzo przystępnych cenach i oferują je prawie wszystkie marki.

Postanowiłem o nich wspomnieć, ponieważ nie jestem ich fanem – pytanie dlaczego?

Uważam, że są niewygodne, mało eleganckie i nietrwałe… nie przechodzimy w nich nawet całego sezonu. 
Kusi jedynie ich cena, ale naprawdę darujmy sobie. 
Lepiej zainwestować w buty, które posłużą nam przez kilka lat i wyglądają o niebo lepiej.

Wiele portali i magazynów zachwyca się nimi, a ja nie jestem w stanie tego pojąć.

Jeśli jednak się na nie skusicie pamiętajcie, aby nosić je na gołą stopę!

2 komentarze:

andrzej pisze...

Sa nietrwałe (na pewno nie na deszczowa pogodę), ale wg mnie stylowe i wygodne np na camping. Moje mają już ponad rok i wciąż w nich

Unknown pisze...

Espadryle są wygodne, nie wiem co za parę mierzyłeś/nosiłeś. Ja je bardzo lubie. I informacjia prosto z Londynu, do espadryli nosi się już skarpetki, tylko trzeba wiedzieć jak je dobrać. ;) Pozdrawiam.