czwartek, 21 czerwca 2012

VAN GRAAF JESIEŃ – ZIMA 2012/13


Dziś mam dla Was krótką relację z prezentacji VAN GRAAF’a (jesień/zima 2012/13), na którą niestety nie dojechałem.

W propozycjach dla mężczyzn odnajdziemy wachlarz różnorodnych pomysłów: trend pod nazwą COOL COLLEGE kryje nowe połączenie sportowej mody ulicznej oraz luzu w stylu vintage. RUSTIC COUNTRY zaprasza na wycieczkę po brytyjskiej wsi w praktycznych tweedach i solidnych skórach. Mężczyźni, którzy po swojemu interpretują modę, w SMART PREPS dojrzale i stylowo zaprezentują szyk spod znaku preppy, stawiając na wytworność oraz odważne zestawienia kolorów. Dzięki DOWNTOWN DETAILS w metropoliach zakwitnie wyrazista miejska moda biznesowa.

W kolejnym poście postaram się przybliżyć Wam, co oznacza: COOL COLLEGE, RUSTIC COUNTRY, DOWNTOWN DETAILS, SMART PREPS.

VAN GRAAF Open Day został zorganizowany przez agencję PRIMUM Public Relations.

Brak komentarzy: