wtorek, 22 maja 2012

Czas na relaxxxx

To był bardzo ciężki okres... na szczęście już po wszystkim.
MATURĘ mam już za sobą... teraz czas na wakacje i wymarzony relax!
Nie wiesz jak się wyluzować i odprężyć po maturze?! 
Ja dziś postanowiłem wybrać się do SPA – Dotyk Orientu.
Wybrałem tradycyjny masaż Z WYSPY BALI ;-) 
To masaż całego ciała, bardzo intensywny z elementami refleksologii stóp i dłoni, technik masażu tajskiego, masażu głowy.
Polecam go zarówno osobom szukającym relaksu i przyjemności jak i osobom oczekującym rozluźnienia mięśni po ciężkim dniu.
Dzięki wykorzystaniu wyjątkowego olejku, masaż nawilża skórę i pozostawia na niej bardzo miły aromat.
Dotyk masażystki z Bali i unoszący się w czasie zabiegu zapach doskonale na mnie wpłynął i sprawił, że czuje się wyjątkowo zrelaksowany i odprężony. Tego mi było trzeba!
Bardzo miło będę wspominał pobyt tam (mam nadzieję, że nie ostatni) i stan w jakim aktualnie się znajduję ;-) Czuję się jak piórko.

Brak komentarzy: