czwartek, 10 maja 2012

''7 modowych grzechów głównych'' w DDTVN


Dziś w Dzień Dobry TVN został zaprezentowany materiał, w którym Ewelina Rydzyńska wzięła pod lupę styl Polaków i pokazała siedem głównych grzechów modowych. Super! Pokazujmy wady i to, jak im zaradzić, ponieważ ludzie nie wiedzą, albo nie chcą wiedzieć, co robią źle.

W programie na żywo, zostały pokazane dwie odsłony damskiej i męskiej stylizacji… Pierwsza ukazała, czego powinniśmy unikać i jakie błędy najczęściej popełniamy, druga zaś to ‘naprawiona’ wersja, czyli tak jak powinno być.

Materiał został nakręcony w centrum Warszawy, na Starym Mieście, tak więc wnioskuję, że zaprezentowana w programie stylizacja odnosiła się do spaceru po mieście...

A jeśli tak, to według mnie na letni spacer po mieście mężczyźnie nie wypada zakładać obuwia z odkrytymi stopami (w tym przypadku klapek), poza tym, wydaje mi się, że postawione kołnierzyki w polówkach już dawno wyszły z mody, o ile kiedyś w ogóle były modne... Wpadka stylistki...

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Model wygląda źle przed metamorfoza jak i również po niej. Kołnierzyk podniesiony jakiś dziwny trend nigdy mi się nie podobał i nie podoba! A klapki na spacer po mieście? Ja osobiście nie lubię mieć piachu kurzu pod palcami.

DELETEPHILOSOPHY pisze...

no pocisneli z tą 'metamorfozą' nie wiem który wygląda lepiej , i mniej sztucznie. Masakra, żeby nawet do takiego materiału nie mogliby poradzić się kogoś kto się na tym zna..

Pozdrawiam
http://deletephilosophy.blogspot.com/

Patsy Hilton pisze...

hahahha
oglądałem to :)

obserwujemy?
patsyhilton.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Niestety, w Polsce pewne style mocno trzymaja i nie puszczaja...postawiony kolnierzyk kojarzy mi sie z panami z disco polo, nie rozumiem tego.

Nie podoba mi sie tylko w tym materiale to, ze stylistka komentuje jak powinno sie wyglada( nie powiem, ma racje) a sama popelnila male faux pas i przegiela z wypelniaczem ust/miala zle wstrzykniety w gorna warge. Rzuca sie to w oczy, i szczerze mowiac- razi.