wtorek, 13 grudnia 2011

Make it happen - CHEVROLET


Make it happen – to kampania powstała z okazji 100 rocznicy marki Chevrolet. Jej motywem przewodnim są stracone szanse, a każda zaprzepaszczona okazja jest przechowywana w wyimaginowanym magazynie.

Firma CHEVROLET została założona w 1911 roku w Detroit przez Louisa Chevroleta oraz założyciela koncernu General Motors Williama C. Billy’ego Duranta. Samochody tej marki charakteryzują się nowoczesną stylistyką, rozsądną ceną, a także bezpieczeństwem.

Auta występowały w kinowych hitach, stąd pomysł na nowy filmowy projekt: Wraz z MOFILM – Chevrolet zaprosił młodych filmowców do stworzenia krótkich clipów, w których zadaniem autora było przedstawienie historii do straconych sytuacji ukazanych w spocie.

Marka Chevrolet zachęca Nas teraz do kontaktu z osobami, na których nam zależy, a z którymi kontakt nam się urwał. Co tydzień wylosowana para zostanie zaproszona na spotkanie/randkę, którą zorganizuje Chevrolet. Fantastyczna sprawa ;).


Artykuł sponsorowany.

Brak komentarzy: