Make it happen – to kampania powstała z okazji 100 rocznicy
marki Chevrolet. Jej motywem przewodnim są stracone szanse, a każda
zaprzepaszczona okazja jest przechowywana w wyimaginowanym magazynie.
Firma CHEVROLET została założona w 1911 roku w Detroit przez
Louisa Chevroleta oraz założyciela koncernu General Motors Williama C.
Billy’ego Duranta. Samochody tej marki charakteryzują się nowoczesną
stylistyką, rozsądną ceną, a także bezpieczeństwem.
Auta występowały w kinowych hitach, stąd pomysł na nowy filmowy
projekt: Wraz z MOFILM – Chevrolet zaprosił młodych filmowców do stworzenia
krótkich clipów, w których zadaniem autora było przedstawienie historii do
straconych sytuacji ukazanych w spocie.
Marka Chevrolet zachęca Nas teraz do kontaktu z osobami, na
których nam zależy, a z którymi kontakt nam się urwał. Co tydzień wylosowana para
zostanie zaproszona na spotkanie/randkę, którą zorganizuje Chevrolet.
Fantastyczna sprawa ;).
Artykuł sponsorowany.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz