czwartek, 8 grudnia 2011

Finał TOP MODEL 2


Wszyscy mówią o finale TOP MODEL, to i na mnie pora. 
Na wstępie pragnę powiedzieć, że Olga Kaczyńska była moją faworytką od samego początku i bardzo się cieszę, że wygrała. Dlaczego? - Ponieważ nie tylko jest piękna, ale również ma odpowiednie proporcje, profesjonalne podejście do tego biznesu, rewelacyjnie chodzi (z energią, klasą i pewnością) i zna bardzo dobrze angielski.
Wielu z Was na pewno było za Anią. Dla mnie to ładna dziewczyna z nienaganną figurą, która nie ma nic do powiedzenia, a na dodatek to przykład typowej ‘płaczki’. No ale w tego typu programach w Polsce zazwyczaj wspieramy takie osoby ;)… Tym razem widzowie przejrzeli na oczy, z czego jestem niezmiernie zadowolony.
Olga nie była tylko moją faworytką… także Dawida Wolińskiego, Anji Rubik (czego dowiedzieliśmy się w dzisiejszym DDTVN) i Joanny Krupy.
Co do finału na żywo, mam wiele zastrzeżeń, słaba organizacja, liczne pomyłki prowadzących i operatorów. Tego nie dało się nie zauważyć. Z przykrością stwierdzam, że Oliver Janiak był wyjątkowo słabo przygotowany, choć prezentował się znakomicie. Bardzo podobało mi się wsparcie jurorów dla uczestniczek (a w szczególności Karoliny Korwin-Piotrowskiej i Dawida Wolińskiego).



2 komentarze:

Unknown pisze...

W 100% zgadzam sie z twoja opinia. Rowniez kibicowalam Oli. Uwazam, ze nie jest pierwsza, lepsza dziewczyna, ktora bedzie pracowac w tym biznesie tylko po to, zeby na imprezie branzowej znalezc bogatego meza/kochanka. Jest profesjonalna i z niecierpliwoscia oczekuje efektow jej pracy po programie! :)

Anonimowy pisze...

Nie zgadzam się widziałeś jak przed pokazem nie umiała się zmieścić w sukienke.???
Ona jest za gruba..!
Ania powinna wygrać