poniedziałek, 12 września 2011

Pokaz Przybylskiego w Warszawie


9 września w Warszawie projektant Mariusz Przybylski zaprezentował swoją najnowszą kolekcję „ULTRA” - o której napisałem już po pokazie w Berlinie. Na wybiegu dominowały kolory takie jak: czerń, odcienie brązu, beżu oraz złota, a tkaniny wchodzące w skład kolekcji to kaszmir, wełna, jedwab i barwione skóry.

Najbardziej spodobał mi się komentarz Roberta Kupisza - „To najfajniejszy, moim zdaniem, pokaz Mariusza Przybylskiego. Najbardziej podobają mi się jego klasyczne rzeczy. Minimalistyczne zestawy jak najbardziej dla mnie”.

Wśród zaproszonych gości znaleźli się, m.in.: Anna Mucha, Andrzej Piaseczny, Łukasz Jemioł, Joanna Horodyńska, Joanna Klimas, Tomasz Kammel, Robert Kupisz, Tomasz Jacyków, Marta Krupa i w roli modelki – Małgorzata Socha.
A co Wy sądzicie o tej kolekcji?!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

byłam i bardzo mi się podobało :) złote spodnie w szczególności i muzyka do pokazu