poniedziałek, 27 czerwca 2011

WARSAW FASHION STREET 2011 - relacja

Na ten dzień czekałem ponad pół roku, przygotowań, spotkań i rozmów nie było końca, ale efekt jest oszałamiający. To jedyny taki dzień w roku, kiedy każdy może przyjść, usiąść, oglądać i być tak blisko mody. Przybyło wielu ważnych gości, każdy miał wyznaczony cel i zadanie, a przy okazji dużo zabawy. Działo się wiele:

Vibovit CHILDREN FASHION SHOW
Pokaz kolekcji Fundacji Spełnionych Marzeń
Pokaz dla Fundacji Anny Dymnej
TALENT WARSAW FASHION STREET 2011
PROJEKTANCI Off Fashion Kielce 2011
PROJEKTANCI Cracow Fashion Awards 2011
Perwoll
NEW LOOK DESIGN 2011
POKAZ "Pokochaj Psiaka"
Pokaz kolekcji H&M
I wiele, wiele innych.
Na galę wieczorną trzeba było posiadać zaproszenia, na której odbył się: pokaz MMC, pokaz marki Orsay, pokaz magazynu InStyle, pokaz Domu Mody Forget me Not kolekcja Agaty Koschmieder & ERICKSON BEAMON, pokaz biżuterii Apart, pokaz Macieja Zienia i L’Oreal Paris.

3 komentarze:

Unknown pisze...

Hej, już drugi raz poprzez jakiś portal wpadłam na Twojego bloga, więc tym razem postanowiłam napisać.

Tak mnie zastanawia, bardzo mało tu zdjęć z Twoimi strojami, a przyznam, ze zdjęcia z WFS mnie zaintrygowały - planujesz rozszerzyć ten dział swojego bloga? Czy jednak będziesz się bardziej skupiła na pisaniu o innych? Uważam, że świetnie się ubierasz i chętnie zobaczyłabym więcej :)

Pozdrawiam, Tamara

PATRYK STRZAŁA pisze...

bardzo dziękuję, nie chcę aby był to bloga tzw szafiarski. Nie bawi mnie robienie sobie zdjęć i wstawianie całej swojej garderoby do sieci. Czasem wstawiam zdjęcia z imprez na których bądź co bądź widać jak się ubieram i tylko tyle. :) Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję.

TRIANGLE CLOUD pisze...

zazdroszczę uczestnictwa w tym wydarzeniu :) też z chęcią wziąłbym w tym udział, ale niestety w ten weekend nie po drodze było mi do Warszawy :(

zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/