piątek, 22 kwietnia 2011

Pokaz MSKPU i Guess



To był zwariowany dzień. Wczoraj w Arkadach Kubickiego odbył się pokaz dyplomowych kolekcji studentów MSKPU. Podczas gali swoje projekty pokazało 41 młodych projektantów. Powiem szczerze myślałem, że jak na taki dzień (tj. środa) i godzinę 11 będzie znacznie mniej gości - a tu proszę…miłe zaskoczenie. Nie wszystkie prezentacje mi się podobały.
W mojej pamięci utrwaliły się tylko dwie pełne kolekcje, lecz nie mi to oceniać… na szczęście większość męskich były naprawdę dobre.
Wieczorem udałem się z przyjaciółmi do klubu Bank, gdzie miał miejsce pokaz Guess’a, po którym odbyło się After Party Fashion Day 2011. Podobają się Wam zdj?

(model Kamil Strzała dla Pauliny Domaszewskiej)

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Jak tacy pożal się Boże "dziennikarze" zasiadają w pierwszych rzędach i mają czelność kogoś oceniać to świat naprawde schodzi na psy. Przecież Ty Patryk kradniesz artykuły innych ludzi i masz czelność podpisać to własnym nazwiskiem - żal i kpina.

PATRYK STRZAŁA pisze...

Słucham? Po pierwsze nie jestem dziennikarzem, po drugi, nic nie kradnę, po trzecie nikogo nie oceniam, chyba, że o czymś nie wiem.
Miło by mi było, jakbyś się podpisał pod komentarzem imieniem i nazwiskiem. Najłatwiej kogoś oceniać, nic samemu nie robiąc. Pozdrawiam.

Pawlusz Ruciński pisze...

a Kolega wyrzej jesli juz kogos obraza i oskarża go o kradzież to mógł by sie pokazac a nie anonimowo pisac. smiech i żal mnie bierze: )Patryk nie przejmuj sie Frajerstwem :
)

Anonimowy pisze...

chyba ktoś bardzo zazdrości... i bardzo chce zaszkodzic...

Kamil

Unknown pisze...

Patryk dzięki za towarzystwo :)

A odnośnie pierwszego komentarz - rozumiem, że niektórym trudno jest schować swoją zazdrość do kieszeni, ale nie rozumiem dlaczego nie mają na tyle odwagi aby się w jakikolwiek sposób zidentyfikować i podpisać pod swoją opinią.

Anonimowy pisze...

Przecież pan pod pierwszym komentarzem się podpisał: Żal Kpina.

cocAEmka pisze...

http://www.facebook.com/pages/cocAEmka/102848643136590?ref=ts

cała kolekcja damsko-męska z pokazu MSKPU zapraszam do oglądania :)