wtorek, 22 marca 2011

Pokaz La Mania


Wczoraj w warszawskich Arkadach Kubickiego odbył się pokaz mody butiku La Mania. Kolekcja nosi nazwę ‘Bon Apetit’. Miałem nie pisać o damskiej modzie, ale tym razem się skusiłem. Moją uwagę przykuły wiosenne kolory tj. malinowy, pomarańczowy, czy pastelowy żółty. Przed pokazem ujrzeliśmy krótki film w reżyserii Xawerego Żuławskiego z przepiękną muzyką Jana Kaczmarka. Joanna Przetakiewicz i Magdalena Butrym postawiły na minimalizm - a ja to lubię. Podsumowując: podobało mi się bardzo, piękne wnętrze, niesamowity klimat, muzyka no i oczywiście zachwycająca mnie kolekcja. Minus był jeden – za dużo ludzi, mimo bardzo zawężonej listy gości, ale to świadczy tylko o popularności i sukcesie La Mani.

1 komentarz:

Pushemek pisze...

Wiecej zdjec panie Patryku!