wtorek, 2 listopada 2010

Wszystkich Świętych

Dziś odwiedzając trzy warszawskie cmentarze, wspominając zmarłych, rozmawiając z rodziną i rozkoszując się piękną pogodą zauważyłem coś, co bardzo mi się spodobało, a mianowicie zobaczyłem wielu dobrze wyglądających panów. Co trzeci, no może czwarty wyglądał naprawdę świetnie. Wielu z nich założyło klasyczne dwurzędowe płaszcze, a dookoła szyi nonszalancko zawiązane szaliki, na głowach kapelusze i przeciwsłoneczne okulary. Wydaje mi się, że zainteresowanie modą wśród mężczyzn nareszcie staje się chlebem powszednim, co powinno mieć miejsce już dawno temu, ale najważniejszy jest postęp :) Mam nadzieję, że to nie tylko ten jeden dzień sprawił, iż wyglądali znakomicie. Może mentalność Polaków zmieni się?! I chcą, aby nie tylko ich żony wyglądały dobrze, ale i oni sami?!

Brak komentarzy: