NOWE KLASYKI
MĘSKIEJ BIELIZNY
Esencją Bodywear, debiutanckiej kolekcji Davida Beckhama dla
H&M, jest jakość i trwałość. Pierwsza kolekcja składa się z dziewięciu
modeli bielizny męskiej, stanowiących początek długofalowej współpracy Davida Beckhama
i H&M. W kolekcji, zaprojektowanej przez zespół Davida i sprzedawanej
wyłącznie w sklepach H&M, najważniejsze jest dopasowanie, funkcjonalność,
wygoda i design, a nie eksponowanie marki. Kolekcja przedstawia gamę nowych
bieliźnianych klasyków składającą się ze slipów, bokserek, podkoszulek,
T-shirtów, piżam i kaleson. Linia jest dostępna od dziś w 1800 sklepach na
całym świecie i w sprzedaży online.
„Praca w zespole zawsze była ważnym elementem mojego życia. Tak
było też w pracy nad tą kolekcją. Wspólnie z zespołem pracowaliśmy nad fakturą,
dopasowaniem i stylem, aby stworzyć produkt, który nie tylko chciałbym nosić,
ale również sygnować swoim nazwiskiem. Zawsze chcę stawiać sobie nowe wyzwania,
a praca nad kolekcją była bardzo satysfakcjonująca. Jestem bardzo zadowolony z
końcowego efektu i mam nadzieję, że mężczyźni będący klientami H&M będą tak
podekscytowani, jak ja.” David Beckham.
3 komentarze:
Jak dla mnie nic nadzwyczajnego...
Takie zwykłe, proste, ale może takie było założenie:)
Slusznie zauwazyla Mary Portas, cena 10£, a gatki made in China. Twarz Beckhama na plakacie jakosci nie poprawi.
Prześlij komentarz