Dziś mam dla Was krótką relację z prezentacji VAN GRAAF’a
(jesień/zima 2012/13), na którą niestety nie dojechałem.
W propozycjach dla mężczyzn odnajdziemy wachlarz różnorodnych
pomysłów: trend pod nazwą COOL COLLEGE kryje nowe połączenie sportowej mody
ulicznej oraz luzu w stylu vintage. RUSTIC COUNTRY zaprasza na wycieczkę po
brytyjskiej wsi w praktycznych tweedach i solidnych skórach. Mężczyźni, którzy
po swojemu interpretują modę, w SMART PREPS dojrzale i stylowo zaprezentują
szyk spod znaku preppy, stawiając na wytworność oraz odważne zestawienia
kolorów. Dzięki DOWNTOWN DETAILS w metropoliach zakwitnie wyrazista miejska
moda biznesowa.
W kolejnym poście postaram się przybliżyć Wam, co oznacza: COOL
COLLEGE, RUSTIC COUNTRY, DOWNTOWN DETAILS, SMART PREPS.
VAN GRAAF Open Day został zorganizowany przez agencję PRIMUM
Public Relations.
Zapraszam na fanpage > https://www.facebook.com/pages/Patryk-Strza%C5%82a-blog/171952109530555
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz